Dag 4 - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Leo Slimming - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Leo Slimming - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

30 Mei 2014 | Indonesië, Jakarta Pusat

Na een korte nacht weer vroeg uit de veren, om 5.45u ging het wekkertje weer. Nu kon in pas zien hoe mooi dit plekje was, een woest stromend riviertje met daarachter mooie maïsvelden en andere gewassen.Palmbomen met kokosnoten en wild rondvliegende zwaluwen en vleermuizen, die druk probeerden wat insecten te scoren. Na een lekkere warme douche op naar het simpele,maar lekkere ontbijt, nasi goreng voor Jan en mij, toast met jam en koffie voor de anderen.Heerlijke meloen als afsluiting. Om 7.15 het busje in en op weg naar Malabar.Een rit van ruim 5uur.Deze ging door de Puncakpas, met mooie vergezichten. Hier zijn we ook gestopt voor een heerlijke bak koffie. Je kon hier ook de beroemde Hollandse croquetjes krijgen, maar dit was voor ons te vroeg. Hierna verder op weg langs vele stadjes,alwaar je echt vergeven werd van de winkeltjes, je vraagt jezelf af of ze nog wel wat verkopen, ze hebben allemaal hetzelfde! Na een aantal sanitaire stops aangekomen in Malabar,alwaar Minto een restaurant wist om te lunchen.Het lijkt wel of het eten steeds lekkerder wordt (lees goedkoper). Dit keer 305000 rupia incl tip. Af en toe voel je je gewoon bezwaard. Nu nog 20 minuutjes naar de Theeplantage van Malaba waar on Guesthouse zich bevindt. Wat een idyllisch plekje. Mooie entourage,leuke kamers.Om 19.00 uur afgesproken voor het diner, wat zal het nu voor lekkers worden?.........

• 30 Mei 2014 - 16:28

Joke:

Hey daar,

Wat een gaaf verhaal weer! En wat had je mooie foto's op fb gezet!
    Ben echt benieuwd naar het eten en naar al het moois! Nog 1 weekje........

Maar ondertussen lees ik gewoon jullie verhalen en kijk ik jullie foto's!
    Dit is een ideale voorbereiding voor ons!

Geniet lekker en maak vooral mooie foto's, en voor straks welterusten!

:* :*

• 30 Mei 2014 - 20:43

Ineke Vergouw - Rozenberg:

Alweer een mooi stuk Indonesia !! Op naar de volgende trip. Wij volgen jullie helemaal.
    Fijne en goede voortzetting !!