Dag 20 - Ubud - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Leo Slimming - WaarBenJij.nu Dag 20 - Ubud - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Leo Slimming - WaarBenJij.nu

Dag 20 - Ubud

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

15 Juni 2014 | Indonesië, Jakarta Pusat

Wederom een lekkere nachtrust gehad en we besluiten vandaag eens niets te doen, misschien even lekker in het zonnetje liggen.

Maar eerst ontbijten met vandaag eens indonesisch.
Lekker een bordje bami goreng met wat katimun, enak ja.
De anderen nemen weer een amerikaans breakfast.

Na het ontbijt gingen Sylvia en ik lekker wandelen over het complex van Ananda cottages, wat toch nog zeker ruim een uurtje in beslag nam.
Over mooie groene sawa's, langs mooie bungalows en appartementen, wat een mooi resort is dit, helaas gooide de regen roet in het eten, maar wij, als doorgewinterde hollanders liepen gewoon door!
De temperatuur was immers lekker, al 27 graden om 10.00uur!

Overal op het terrein legden de dames van het resort kleine offers neer in de vorm van bloemen, rijst en wierook. Wat een leuk schouwspel leverde dat op, sommige vrouwen liepen met manden op hun hoofd.

Rond een uurtje of 11 snel de zwemkleding aan en naar het zwembad, wat op zich heerlijk was, omdat de zon af en toe tussen de wolken doorpiepde.
Wanneer dat gebeurde was het ook gelijk bloedheet, dus afkoelen in het zwembad, van waaruit je een meesterlijk mooi uitzicht had op de sawa's van het resort.
Om een uur of 1 weer naar de cottage om ons om te kleden voor de lunch.
Ik besloot een lekker bordje nasi goreng te nemen die heerlijk gevuld was met kip en garnalen, Sylvia besloot een clubsandwich te nemen die er ook heerlijk gevuld uitzag met kip, tomaat, katimoen en advocado, gegarneerd met french fries.Hedy en Theo een lekker soepje en Wilma een Cesarsalad.
O ja , Jan had lekkere bami goreng, zou hem bijna vergeten, sorry Jan!

s' Middags weer naar het zwembad, maar de zon besloot om maar ergens anders te gaan schijnen, lekker dan, daar lagen we dan!
Na een uurtje hield ik het dan ook voor gezien en we gingen lekker voor onze cottage lezen.

Jammer, morgen gaan we alweer naar huis, maar niemand neemt ons meer ons avontuur af die we toch maar mooi gehad hebben, back to my roots is een geslaagde reis geworden en wie weet gaan we nog wel weer een keertje terug met onze kinderen!

Voor straks selamat tidur en tot ziens in Nederland, kuskus!

• 15 Juni 2014 - 16:51

Trees:

Hallo lieve mensen,

Tja het zit er bijna op.
    Het is zo snel gegaan niet te bevatten zo snel.
    Maar dit avontuur kunnen ze inderdaad jullie niet meer afpakken.
    Vind het zo leuk dat het gegaan is zoals julllie gepland hebben.
    Behalve dan ziek worden.
    Maar ja dat is gelukkig goed gekomen.
    We willen jullie bedanken voor de mooie foto's die jullie geschoten hebben en de mooie verhalen die jullie erbij vertelde en het met ons wilde delen.
    En dat we er toch wel een beetje bij mochten zijn.
    Ook over al het lekkers , dat het water ons mond uitkwam als jullie het over het heerlijk eten hadden.
    Zo lekker dat Sietze vandaag ook nasi koening heeft gemaakt . Ik heb er sambal telor en kip smoor bij gemaakt.
    Haha dat krijg je ervan als je over al dat lekkers leest.
    Dan wil je het ook proeven.
    Voor morgen een hele fijne en veilige vlucht.
    Veel liefs en groetjes uit Almere.
    Xxx Sietze en Trees
    ♡♥♡♥♡♥

• 15 Juni 2014 - 23:15

Ineke Vergouw - Rozenberg:

WIJ SLUITEN ONS OOK AAN BIJ DE BOVENSTAANDE REACTIE. BEDANKT VOOR JULLIE REISVERSLAG. FIJN DAT WE ALLES HEBBEN MEEGEKREGEN EN BELEEFD. HEEL GOED VERWOORD ALLEMAAL.
    OP BALI HEBBEN JULLIE HET NOOIT MEER GEHAD OVER JULLIE SUBLIEME GIDS/CHAUFFEUR/GASTHEER.OP JAVA HEEFT HIJ JULLIE GEWELDIG BEGELEID. DEED HIJ ALLEEN JAVA ?
    FIJN HÈ ZO'N LAATSTE RUSTDAG ZO VLAK VOOR HET VERTREK!! GENIET ERVAN EN STRAKS VERDER SLAPEN IN HET VLIEGTUIG.
    WIJ WENSEN JULLIE EEN HEEL GOEDE TERUGVLUCHT NAAR HOLLAND.
    JULLIE NEMEN NU EEN RUGZAK VOL BAGAGE MEE WAAROP JULLIE LEKKER EEN TIJD KUNNEN TEREN.
    TOT ZIENS STRAKS IN HOLLAND, MET WARME GROET EN LIEFS.
    JAAP EN INEKE

• 16 Juni 2014 - 13:29

Diana:

Fijn om jullie avonturen op deze manier mee te hebben beleefd, we zijn erg benieuwd naar de verhalen die hier nog aan hangen....we zijn ook wel weer blij dat jullie naar huis komen hoor!!!
    veilige vlucht en tot gauw!!!
    Dikke XXXXXX