Dag 15- Bromo - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Leo Slimming - WaarBenJij.nu Dag 15- Bromo - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Leo Slimming - WaarBenJij.nu

Dag 15- Bromo

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

11 Juni 2014 | Indonesië, Jakarta Pusat

Na een lange reis van ruim 7 uur door het Javaanse landschap, waar we weer getrakteerd werden op mooie vergezichten, zijn we allemaal inclusief Minto, behalve bikkel Wilma ziek en misselijk aangekomen in ons hotel vlakbij Bromo. Gisterenavond hebben we in Malang in ons hotel gedineerd, maar dat is bij ons allemaal, behalve Wilma, slecht gevallen. De meeste van ons hebben dezelfde nacht nog problemen gehad met de darmpjes. Overgeven, diarree was wat de klok sloeg.

Eenmaal in ons hotel, het supermooie Java Banana, zijn we allemaal gelijk het bed ingedoken, zo ziek voelden we ons.
De volgende ochtend stond de jeepsafari naar de Bromo op het programma, maar door onze misselijkheid ging dat helaas niet door. Jammer de bammer, want dit was een van de hoogtepunten van onze reis.
Misschien iets om een volgende keer te doen opperde Minto, die met ons meeleefde.
Om half zeven geprobeerd om wat te eten in het restaurant.
Toen vanaf 19.00uur naar bed, jammer hoor.

Voor nu selamat tidur, tot morgen.

• 11 Juni 2014 - 18:06

Ineke Vergouw - Rozenberg:

Zo'n misdag zit er meestal altijd tussen. Het hoeft niet aan het eten te liggen maar meestal aan de super koude en lekkere drankjes die je onderweg drinkt. Of fruit dat al uit de schil gehaald is en verkocht wordt. Dit nooit eten is het motto.
    Even een vraag, jullie gids Minto, doet hij wel eens reisjes verzorgen zoals jullie nu met hem maken, los van het reisbureau, dus privé. Willen jullie zijn adres en telf.no/e-mailadres voor ons meenemen. Misschien wil hij ons dan begeleiden met onze reis JAVA/BALI/LOMBOK als we bv. einde 2014/begin 2015 naar Indonesia komen. We horen tzt graag, met groetjes en beterschap met de mentjert !! Vraag maar aan Minto wat dit betekent,
    Jaap en Ineke