Jakarta dag 2 - Reisverslagen van Leo van Slimming - WaarBenJij.nu Jakarta dag 2 - Reisverslagen van Leo van Slimming - WaarBenJij.nu

Jakarta dag 2

Vandaag nog een dag in Jakarta.
Van gisteren was ik nog vergeten te vertellen dat we naar het huis van Leo zijn ouders (geboortehuis van Hedy) hebben gezocht. De straat hebben we gevonden maar het huis staat er helaas niet meer.

Allereerst de kathedraal bezocht. Prachtige kerk die helemaal met verse bloemen was versierd ivm een huwelijksplechtigheid.
Aan de overkant van de kathedraal is een moskee dus daar ook maar even gekeken. Was vooral groot en kil. Binnen niet trouwens. We moesten een jelleba aan over onze eigen kleding, pfff.

In de middag bracht Minto ons naar Chinatown. Geweldig een soort Beverwijk alleen iets drukker.
We hadden om 17.30 uur weer afgesproken om naar het hotel terug gebracht te worden. Dit is een stuk van ongeveer 2 km. Daar hebben we 1.15 uur overcgedaan. Gisteren was het al druk maar nu kwam heel Jakarta van het werk. Honderden auto's en brommers!! Wat een mierenhoop.

Morgen weer vroegop om naar Bogor te rijden.