Dag 9, Mangrove - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Leo Slimming - WaarBenJij.nu Dag 9, Mangrove - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Leo Slimming - WaarBenJij.nu

Dag 9, Mangrove

Door: Syl

Blijf op de hoogte en volg Leo

04 Juni 2014 | Indonesië, Jakarta Pusat

Omdat we Minto gisteren na de jungle niet meer hadden gezien, besloten we om 08.00 te ontbijten. Uurtje later dan normaal maar het is tenslotte vakantie.
Rond 08.45 uur zijn we vertrokken naar de haven waar we de boot namen. Op de traditionele boot met houten bankjes gingen we de rivier op. Gelukkig zat er een zonnescherm op de boot want het was al weer behoorlijk warm.
Mangrove dat kennen wij alleen van Robinson!
Zo zag het er ook uit maar onze boot past er natuurlijk niet doorheen ( een beetje naïef). Je kon het wel goed zien want onze kapitein vaarde ons dicht langs de kant. Schitterende natuur en zelfs apen gespot.
De rest van de dag hebben we in de bus doorgebracht naar onze lokatie in Wonsobo.

• 04 Juni 2014 - 18:22

Ineke Vergouw - Rozenberg:

Hallo Lui,
    Als het goed is zitten jullie nu in Wonosobo in een hotel. Is dat Nirwana waar een goed Nederlands sprekende vrouw de gastvrouw is? Gaan jullie zeker naar het Dieng plateau waar je een eitje kunt bakken in de stoom van de krater, er zijn er daar veel! Mooie buurt daar en geniet maar flink !!
    Voor het Dieng Plateau moet je een plaatselijke gids aan boort nemen. Nu hoop ik dat dat KaKa is, een leraar Engels, ca 35/40 jaar, die het heel goed doet. Hij spaart speldjes. Zing ook Nederlandse liedjes als, De uil zat in de olven enz. We zijn benieuwd. 2 jaar geleden hebben we hem nog meegemaakt.
    Tot later maar weer met warme groetjes uit Zeewolde.